עולם הקייטרינג לאירועים נהפך לגדול עד כדי תעשייה שלמה. חוגגי אירועים בוחרים לעשות אירועים קטנים מצומצמים ואינטימיים מאשר אירוע גדול, את האירועים הם יכולים לחגוג בחצר בתיהם במידע ויש להם בית פרטי או בית גן, אך יש כאלו החוגגים את האירוע גם בטבע. לא משנה היכן תחפצו לעשות את האירוע, במידה ומדובר באירוע ללא הרבה אנשים תצטרכו קייטרינג לאירוע קטן, אשר תדאג לסעוד את כל האורחים באוכל טעים ומזין.

איך נבחר קייטרינג לאירועים קטנים?

בחירת חברת הקייטרינג אשר תספק לנו אוכל לאירוע היא בחירה קשה על אחת כמה וכמה בחירת קייטרינג כשר לאירועים קטנים, אנו נמליץ לכם היום על אילו פרמטרים חשוב לבדוק כאשר בוחרים חברת קייטרינג איכותי לאירועים קטנים.

חומרי גלם – בבחירת חברת הקייטרינג לאירוע שלכם, חשוב לבדוק באילו חומרי גלם הם משתמשים, פרמטר מאוד חשוב בבחירת ספק מזון. לא חשוב אם תבחרו בקייטרינג בשרי לאירוע קטן, או במידה והחלטתם בקונספט אירוע חלבי אז בוודאי תבחרו בקייטרינג של אירועים קטנים חלבי.

כמות האנשים – חשוב לשים לב לכמות האנשים, שהיא לא גדולה מידי, מכיוון שלא כל חברות המזון יכולות לספק כמויות אוכל גדולות, לפיכך חשוב לדבר עם חברת הקייטרינג ולהסביר להם לפני את צרכי האירוע, במידה והאירוע קטן הנכם יכולים לבחור בחברת קייטרינג לאירוע קטן.

כשרות – חשוב לבחור את חברת הקייטרינג שתתאים לכל אורחי האירוע, במידה והזמנתם אורחים שומרי כשרות, חשוב להזמין חברת קייטרינג לאירועים קטנים כשרה, ובכך כל אורחי האירוע יוכלו ליהנות מהאוכל.

מיקום האירוע – חשוב לדעת באיזה מיקום אתם מתכננים את האירוע שלכם, במידה ומדובר במרכז, רצוי לבחור חברת קייטרינג לאירועים קטנים במרכז, אך במידה ומדובר באירוע באזור השרון, מומלץ לבחור קייטרינג לאירועים קטנים בשרון, בחירת חברת הקייטרינג בסמוך למקום האירוע תחסוך לכם כסף ותקל על החברת הקייטרינג, כך לדוגמא אם תחגגו אירוע בדרום, לא תזמינו קייטרינג של אירועים קטנים בצפון.

המלצות – קיימים מגוון רחב של חברות קייטרינג אשר מספקות שירותי מזון לאירועים, לפני ביצוע עסקה עם חברה כזו או אחרת חשוב לבדוק שהחברה מומלצת על ידי אנשים אחרים, יש מקומות אשר מפרסמים חברות קייטרינג לאירועים קטנים מומלצים, חשוב לקרוא את כל הביקורות על החברה לפני ההחלטה.

לאילו אירועים מתאים הקייטרינג של אירועים קטנים?

קייטרינג של אירועים קטנים מתאים לכל סוגי האירועים, אירוע גדול וחשוב ועד לאירוע משפחתי ואינטימי. לא חשוב סוג האירוע, אם מדובר בבר מצווה, בריתה, מסיבת יום הולדת, מסיבת אירוסין או הצעת נישואין, אירועים עסקיים ואפילו ארוחת חג מרובת משתתפים. נהוג לאירועים עסקיים להציע תפריט שונה מזה המוצע לאירועים משפחתיים ולהגיש בעיקר נשנושים, קוקטיילים.

לסיכום, בחירת חברה אשר תספק שירותי קייטרינג לאירוע קטן היא לא בחירה קלה, סקרנו לפניכם דברים חשובים לשים לב אליהם לפני סגירה עם חברת קייטרינג לאירועים בבית. במידה והחלטתם לעלות מדרגה וללכת על אירוע גורמה, חשוב להזמין קייטרינג גורמה לאירועים קטנים.

דגני היא חברת קייטרינג כשר לאירועים קטנים וגם מספקת שירותי קייטרינג לאירוע חברה.