דלג לתוכן כפתור לפתיחת תפריט נגישות

תפריט נגישות

דגני - קייטרינג ישראלי
דגני - קייטרינג ישראלי
דגני - קייטרינג ישראלי

אירוע בבית


כשאתם בוחרים בקייטרינג לאירועים בבית זכרו שמדובר באירוע קטן, בו כל אחד מהאורחים צריך לצאת מרוצה, ואתם צריכים קייטרינג איכותי לאירועים קטנים. אתנו תוכלו פשוט להיות וליהנות מהאירוע שלכם. לא תצטרכו לדאוג, להילחץ ולהתרוצץ, אתם רק תקבלו את המחמאות בסוף האירוע על איזה אוכל נהדר היה, בסופו של דבר, זה מה שהאורחים זוכרים מכל האירוע, את האוכל ואיך הוא היה, במידה והחלטתם ללכת על אירוע ברמה גבוהה נוכל לספק לכם שירותי קייטרינג גורמה לאירועים קטנים.

למה קייטרינג לאירועים בבית?

יש הרבה אנשים עם חצר גדולה, אשר רוצים להשתמש בשירותי קייטרינג על האש ומעוניינים לחסוך בהוצאות האולם, ובכלל לעשות אירוע אינטימי, לא חשוב באיזה אזור אתם גרים, אנו נוכל לספק לכם גם שירותי קייטרינג לאירועים קטנים בשרון, בנוסף אנו נדאג לסידור האירוע, עריכת המקום, הפרזנטציה והעיצוב ולא פחות חשוב ניקיון המקום לאחר האירוע, כך שלכם נשאר רק להזמין את האורחים, וליהנות מהאירוע ללא דאגות. נחסוך מכם את כל הטרחה הכרוכה באירוח. ותוכלו להרגיש כמו אחרון האורחים באירוע.

במידה והחלטתם ללכת על קונספט אירוע חלבי, גם בזה אנו נוכל לעזור לכם, נוכל לעזור לכם עם עריכת התפריטים לאירוע וכמובן לספק לכם גם שירותי קייטרינג לאירועים קטנים חלבי.

קייטרינג דגני הוא קייטרינג לאירועים קטנים כשר.

אז למה לחכות? התקשרו אלינו עכשיו ונעזור לכם בבניית התפריטים לאירוע שלכם ונספק לכם קייטרינג לאירועים קטנים.


צרו קשר עם דגני


מלאו פרטיכם
או חייגו עכשיו - 050-2812038

    בניית אתרים | עיצוב אתרים | קידום אתרים