רבים האירועים אשר תבחרו לעשות אותם בבית ולחסוך בכסף, אירועים כגון: שבת חתן, בר מצווה, בת מצווה, חינה, ברית או בריתה ויש כאלו אפילו חוגגים חתונה בבית הפרטי שלהם, בכך הם חוסכים כסף על אולם או גן אירועים ומגבירים את האינטימיות על ידי צמצום אורחים רחוקים והזמנת המשפחה הקרובה בלבד.
אחד מהבעיות הנפוצות בלערוך אירוע כזה הוא לאו דווקא המיקום פה, מכיוון שכבר לוקיישן לאירוע יש לכם – הבית שלכם, הבעיה היא האוכל. איך תוכלו להאכיל כמות גדולה של אורחים? האם מי שמבשל בבית, יוכל לעמוד בכמויות כאלו? תוכלו להחזיק לפני כמות עצובה של חומרי גלם? בדרך כלל התשובה היא לא, קשה מאוד לאדם אחד להכין כמויות גדולות של אוכל לכל האורחים ולפיכך יש פתרון קל וזמין והוא הזמנת קייטרינג לאירועים קטנים בבית.
הזמנת האוכל היא פתרון נגיש וקל ויחסית זול אם אנחנו משווים זאת להכנת האוכל לבד (עלויות חומרי גלם איכותיים, זמן שאנו עומדים במטבח, חשמל, מים וכו'), מכיוון שחברת הקייטרינג גם ככה מכינה כמויות גדולות של אוכל, העלויות שלה מתגמדות ולכם הצרכנים יוצא יותר זול, אך חשוב לזכור שכאשר בחרתם ללכת על קייטרינג לא סיימתם את משימותיכם, נשאר לכם לארגן ציוד לישיבה, סכום, לתאם את התפריט מול חברת האוכל ועוד, דבר נוסף שחשוב לדעת, תפריט קייטרינג לבר מצווה יהיה שונה מתפריט קייטרינג לשבת חתן, בבר מצווה נוכל למצווה מספר גדול של ילדים אשר ישמחו לקבל המבורגרים, צ'יפס ועוד הרבה מאכלים אשר ילדים אוהבים, לעומת זאת, בשבת חתן נוכל למצוא מספר גדול של מבוגרים אשר ישמחו לקבל תפריט של קייטרינג על האש המכיל פרגיות, המבורגר, סטייקים ועוד.

קייטרינג לאירועים קטנים בבית – מחירים

השאלה הגדולה אשר תמיד נשאלת היא, כאשר נזמין קייטרינג לאירועים קטנים בבית מה יהיו המחירים? השאלה היא טובה, אך לצערנו אין לנו תשובה מספקת לתת לכם. כאשר תזמינו קייטרינג לביתכם המחיר יהיה שונה בהתאם למה שתקבלו, יש חברות קייטרינג כמונו הדואגות מא' עד ת' – דואגים לכם לכיסאות, שולחנות, לסכום ואפילו למלצרים, אך יש כאלו חברות אשר לא מספקות את שאר הדברים ודואגות לכם רק לאוכל ואז תצטרכו לדאוג לשאר הדברים, לפיכך, בחברות הללו מן הסתם שמחיר המנה יהיה נמוך יותר. דבר נוסף שמשפיע על המחיר, הוא התפריט שלכם, כאשר תזמינו קייטרינג גורמה לאירועים קטנים תרצו שיהיה בו בשר איכותי ויקר, סטייק אנטריקוט מנתח משובח, סינטה, צלעות כבש ועוד. המחיר למנה של תפריט מסוג זה יהיה גבוה יותר מאשר תפריט קייטרינג רגיל.

קייטרינג איכותי לאירועים קטנים לא מסתכם רק במחיר מוזל או כמות האוכל, זה מסתכם בהרבה פרמטרים כגון מה אתם מקבלים בעבור הכסף שלכם, באילו חומרי גלם משתמשים, האם החברה מספקת ציוד נוסף למעט האוכל? האם יכולים לספק לכם אוכל עם תעודת כשרות? האם החברה יכולה לספק לכם אוכל בשבת ועוד.

חברת דגני מספקת שירותי קייטרינג לאירועים רבים ביניהם קייטרינג בבית הלקוח.